Lodging - whole housing
Le Gros Chêne
Ref : 35G16033 | in CORNILLE - Ille-et-Vilaine
- Capacity 7 people
- Bedrooms 3 bedrooms
- Surface 150 m2
- Wifi
- Pet
- Category Detached House
10 km south of Vitré, this large detached house is ideally located 7 km from the entrance to the Rennes-Paris motorway.
Read moreDescription
Serge Et Marie-Odile
Description 2026, subject to modifications for 2027: Please refer to the description sheet validated at the time of booking.
The verdant setting of this plot, with its landscaped surrounds and fully-secured water feature, ensures peace and relaxation. Covered terrace with garden furniture and barbecue.
First floor:
- kitchen,
- dining room with sitting room and wood-burning stove,
- double bedroom with 160 cm bed,
- shower room,
- separate WC with washbasin.
First floor:
- shower room with WC,
- bedroom with 2 single beds (90x190 cm)
- bedroom with 3 beds 90x190 cm.
- Baby bed available.
- Bed linen included and Beds made on arrival.
Announcement of an individual
-
Amount of the deposit for individuals €400
-
Amount of the deposit for professionals €400
Location
Themes
-
Pet welcome
-
Countryside
Equipment
Indoor
- Freezer
- Washing Machine
- Dish Washer
- Microwave
- Wood burning stove
- TV
Outdoor
- Barbecue
- Outdoor parking
- Private parking
- Garden furniture
- Terrace
- Garden
Services
- Baby Equipment
- Sheets provided
- Wifi-Internet
- Table linen provided
Options
-
Final cleaning €80 /stay
-
Towels (flat rate/people/stay) €8 /person
Your Host
Serge et Marie-Odile
Reviews
-
Alain et Agnès Calme et ressourçant
Nous avons passé un excellent séjour dans ce gîte très bien pensé et impeccable sur bien des points: confort, calme, propreté, literie, déco, intimité, jardin, gentillesse des propriétaires. Nous reviendrons avec grand plaisir dans ce gîte très agréable et le recommanderons avec plaisir à nos familles et amis. Merci aux propriétaires pour ce bel accueil qui a rendu notre séjour très agréable.
- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
Posted on 08/27/2024
Merci beaucoup pour ces très agréables appréciations vous êtes des hôtes charmants et nous vous accueillerons à l'avenir avec grand plaisir bien cordialement
-
Famille Tres bon séjour et propriétaires très sympathiques
Nous avons passé une semaine en famille et nous avons été très chaleureusement accueilli par les propriétaires.
Le gîte est bien situé au calme.
Les pièces sont spacieuses, très bien équipées et très propres.
Nous recommandons vivement ce gîte et espérons pouvoir y revenir.
Encore un grand merci- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 08/08/2024
Merci beaucoup pour ces très bonnes appréciationsVous êtes des hôtes très charmants et nous serons ravis de vous accueillir à nouveau A bientot