Lodging - whole housing
La clef des champs
Ref : 22G230205 | in KERIEN - Côtes-d'Armor
- Capacity 8 people
- Bedrooms 4 bedrooms
- Surface 160 m2
- Wifi
- Pet
- Category Detached House
Between Rostrenen and Guingamp, this gîte opens its doors to you for weekly stays or short breaks. Travel light, because everything is included! Beds made on arrival, towels and household linen provided, utilities included... Arrive with peace of mind, avoiding traffic jams. The owners welcome you on SUNDAYS for weekly rentals.
Read moreDescription
Lenaig Et Laurent
Description 2026, subject to modifications for 2027: Please refer to the description sheet validated at the time of booking.
If you love stone, exposed beams and the relaxing setting of the countryside, this is the gîte for you! It's a great base for exploring the beautiful Argoat region and, thanks to its central location, the whole of Brittany... The Toul Goulic Valley is 11 km away. A site where nature will surprise you with its granite chaos, a must-see. Another not-to-be-missed stopover is Guingamp (25 km), which will appeal to heritage lovers. Here you'll discover a pretty city of character, with its historic center, half-timbered houses and St Loup festival celebrated every year in mid-August... During your stay, don't forget to visit the Vallée des Saints in Carnoët (28 km). With a breathtaking view over the Poher valley, here you'll stroll among granite giants. The site boasts 150 statues, some as tall as 7 metres!
Your vacation rental comprises on the first floor (accessed by several steps): entrance hall, lovely bright kitchen, living room (with wood-burning stove), bedroom (1 double bed 140x190), bathroom (with shower and bath), wc. Upstairs: 3 bedrooms (1 bed 140x190 and 1 bed 90x190), (2 bunk beds 90x190 for children), (1 bed 140x190), bathroom with shower, wc. At your disposal: 10 m² terrace, 500 m² private garden. Parking for your vehicles in the gîte's private courtyard (150 m²) or under the private carport (one space). Close to the owners' home. Arrive with peace of mind and avoid traffic jams. The owners welcome you on SUNDAYS for weekly rentals.
Announcement of an individual
-
Amount of the deposit for individuals €600
-
Amount of the deposit for professionals €600
Location
Themes
-
Pet welcome
-
Countryside
Equipment
Indoor
- Fire place
- Freezer
- Washing Machine
- Dish Washer
- Microwave
- TV
Outdoor
- Barbecue
- Outdoor parking
- Private parking
- Garden furniture
- Terrace
- Garden
Services
- Baby Equipment
- Charges included
- Heating included
- Sheets and towels provided
- Sheets provided
- Electricity included
- Wifi-Internet
- Towels provided
Options
-
Final cleaning €80 /stay
Your Host
Lenaig et Laurent
Reviews
-
Olivia-Manu Gite très sympathique
Gite très sympathique, chaleureux avec ses pierres et sa déco. Weekend en famille réussi en toute paisibilité et convivialité à la campagne.
La maison est grande, fonctionnelle et confortable.
Le petit plus, le jeu de fléchettes pour des parties de rigolade.
L'accueil des propriétaires a l'arrivée comme au départ a été très bienveillant .- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 04/22/2026
-
Motards 37/89 Semaine Bretonne au top
Arrivés à 7 pour une semaine, motos et side car, très bon accueil de Léna. Le gîte est spacieux, propre et très agréable. Très bien équipé, rien à redire! Les enfants ont pu trouver plein de jeux de société. Le petit plus, de quoi mettre les motos et side à l’abri, et une petite attention de bienvenue. Les propriétaires étaient présents si besoin mais très discrets. Un séjour très agréable que nous recommandons. Un troisième épi serait largement mérité !
- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 08/26/2025
Bonjour,Un grand merci pour votre retour. Recevoir des avis comme le votre est une belle récompense pour nous . Merci beaucoup à vos jeunes artistes pour le dessin et les petits mots sur notre livre d'or. A une prochaine fois . Bonne continuation.
-
Bea Séjour famille
Gite très joli propre au calme très bien équipé
Tout était au top
Merci au hôtes pour leur discrétion et sympathie- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 08/13/2025
Un grand MERCI pour votre retour ! ravis de le lire ! A une prochaine fois peut-être . Laurent et Léna
-
Les motards Visiter en juin
Gîte magnifique, parfaitement équipé, propriétaires discrets mais néanmoins très disponibles, petit cadeau d'accueil top gentil, bref je recommande à toute personne qui veut s'imprégner de la beauté de la Bretagne. Un 3ème épi serait plus que mérité
- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 06/27/2025
bonjour, un vrai plaisir de vous avoir reçu. merci d'avoir pris le temps de donner votre avis... et quel avis !!!! merci beaucoup . A une prochaine fois.
-
Motards en visite A recommander
Gîte en campagne dans le calme, très agréable et parfaitement équipé que ce soit en cuisine ou pour les barbecues a l exterieur.
La vielle batisse est belle et tres bien rénovée.
Je le recommande pour se détendre et parce qu il est dans un bon rapport qualité-prix.
Les propriétaires dont accueillants, et nous avons passé un très bon séjour.- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 06/27/2025
Bonjour, ravis de vous avoir reçu et quel plaisir de lire votre retour ! la plus belle des récompenses pour nous . merci beaucoup et à une prochaine fois peut-être ..
-
Elodie Gîte vraiment super et hôte très accueillant
Très bonne communication avec les hôtes qui ont été très accueillant.
Le gîte est décoré avec goût, spacieux et bien équipé pour le confort.
Nous avons pu bénéficier de petite flambé le soir en jouant au jeu de société mis à disposition par les hôtes, très appréciés par l'ensemble de la famille.
Malgré un temps mitigé nous avons vraiment apprécié le séjour la bas.
Nous recommandons ce gîte et leur propriétaire.- Cleanliness
- Comfort
- Hospitality
- Value for money
Posted on 05/15/2025
Bonjour Elodie,
un grand MERCI pour votre retour. nous sommes ravis que votre séjour en famille se soit bien passé. Au plaisir de vous revoir. bonne continuation. Léna et Laurent